Alumne de primària Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’octubre 26, 2010 Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Jaume Fernàndez26 d’octubre del 2010, a les 4:46Un retrat ple de tendresa. Molt bonica foto Emili.SalutResponEliminaRespostesResponLiz26 d’octubre del 2010, a les 7:38!monisim!ResponEliminaRespostesResponLiz26 d’octubre del 2010, a les 7:39monisim!ResponEliminaRespostesResponAnònim23 de novembre del 2010, a les 8:20Es la paz en su infinita expresión.ResponEliminaRespostesResponAnònim29 de novembre del 2010, a les 5:44Aquest nen jo el conec i venia sovint al despatx a veure si li donava un caramel. Per això ara és tan dolç. M CarmeResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Un retrat ple de tendresa. Molt bonica foto Emili.
ResponEliminaSalut
!monisim!
ResponEliminamonisim!
ResponEliminaEs la paz en su infinita expresión.
ResponEliminaAquest nen jo el conec i venia sovint al despatx a veure si li donava un caramel. Per això ara és tan dolç.
ResponEliminaM Carme