La Remi "Ànima de ciutat Vella" Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’octubre 19, 2010 La Remi és tal i com ella mateixa es defineix -l´anima de Ciutat Vella- i a més podríem afegir-hi molts altres qualificatius, tots ells simpatics i engrescadors. Una gran dama del Raval. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris atzu19 d’octubre del 2010, a les 8:15Se la veu amb molt vigor, je, je. Un altre magnífic retrat, amb connexió entre retratat i retratista.Felicitats per aquest nou projecte, ja saps que tens un altre fan en mi !ResponEliminaRespostesResponoscar19 d’octubre del 2010, a les 11:50:) 100% Enric.ResponEliminaRespostesResponAnònim19 d’octubre del 2010, a les 15:31siempre captas la expresividad del personaje a pleno en tus retratosResponEliminaRespostesResponLuis Calle20 d’octubre del 2010, a les 6:53antes les llamaban típicos, ahora algunos dicen algo así como frikiesResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Se la veu amb molt vigor, je, je. Un altre magnífic retrat, amb connexió entre retratat i retratista.
ResponEliminaFelicitats per aquest nou projecte, ja saps que tens un altre fan en mi !
:) 100% Enric.
ResponEliminasiempre captas la expresividad del personaje a pleno en tus retratos
ResponEliminaantes les llamaban típicos, ahora algunos dicen algo así como frikies
ResponElimina