Kevin Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de febrer 04, 2011 "Estic de pas a Barcelona, amb la meva companya venim a comprar materials i ens en tornem cap a Granada" Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Anònim4 de febrer del 2011, a les 6:59muy buena enric! i love itResponEliminaRespostesResponAnònim7 de febrer del 2011, a les 23:58Me encantan los colores.ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
muy buena enric! i love it
ResponEliminaMe encantan los colores.
ResponElimina