Arjay Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de juliol 25, 2011 De pares filipins l'Arjay va néixer a Barcelona fa 14 anys. Aquest curs passat ha acabat 4art d'ESO. Vol ser mosso d'esquadra i ara gaudeix de les vacances amb el seus amics als voltants del Museu Macba, el seu lloc preferit a la ciutat. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Arnold John25 de juliol del 2011, a les 2:12Se arjay! :)ResponEliminaRespostesResponMunaa xD17 de novembre del 2011, a les 9:08AHahahaha!! :))ResponEliminaRespostesResponLucy21 de novembre del 2011, a les 12:29^^ Me gusta! (:, To' borde allí! jajaja <3ResponEliminaRespostesResponyolanda (YSM)28 de gener del 2012, a les 1:26Fantásticos retratos y buen resumen de diferentes en Barcelona. Un saludo.ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Se arjay! :)
ResponEliminaAHahahaha!! :))
ResponElimina^^ Me gusta! (:, To' borde allí! jajaja <3
ResponEliminaFantásticos retratos y buen resumen de diferentes en Barcelona. Un saludo.
ResponElimina