Ossian amb el Nan Cu-cut Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de setembre 24, 2011 L'Ossian, que ja va sortir al Lalalabarcelona, jugant amb el Nan Cu-cut, un dels cap-grossos més entranyables de Barcelona. Molt bona festa major a tothom! Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada