Manu Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de desembre 13, 2011 En Manu va néixer a Barcelona ara fa 27 anys. És dissenyador gràfic. Enamorat del seu barri, les Corts, li encanta la Plaça de la Concòrdia. Respecte a la ciutat: "Barcelona és una ciutat que es fa estimar quasi tant com odiar". Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris el golondrina30 de desembre del 2011, a les 8:05Retrats humans amb molta ànima. Gràcies, Rosa Mallol - tu m'has dut aqui -, i Enric Mestres, ets un tros de fotògraf!ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Retrats humans amb molta ànima. Gràcies, Rosa Mallol - tu m'has dut aqui -, i Enric Mestres, ets un tros de fotògraf!
ResponElimina