Martí el Dracula Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de febrer 11, 2013 En Martí va néixer a Barcelona fa 3 anys. Va a P-3 i de gran li agradaria fer de policia. Li encanten les històries de fantasmes i vampirs i per això es va vestir de Comte Dràcula per carnestoltes. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Maybelline13 de febrer del 2013, a les 6:45MaravillosoResponEliminaRespostesResponDésirée Mazier20 de febrer del 2013, a les 2:11¡BELLO, el más bello drácula de la historia! :o)ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Maravilloso
ResponElimina¡BELLO, el más bello drácula de la historia! :o)
ResponElimina