Kurt Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’octubre 10, 2013 En Kurt és un rodamón captaire que porta uns mesos instal.lat als carrers del centre de la ciutat. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Xavi Heredia11 d’octubre del 2013, a les 2:51M'ha sorprés... la trobo diferent, pero m'agrada igual.x.ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
M'ha sorprés... la trobo diferent, pero m'agrada igual.
ResponEliminax.