Ruthman

En Ruthman va néixer a Barcelona fa 7 anys. Estudia 2on de primària i de gran vol ser policia. El que m'agrada més de Barcelona és el Barça. "Visca, visca Satanàs! Sóc el dimoni dels pastorets de l'escola."


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Josep Colet

Hugo i Iker