Karl "Carlos" Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de gener 07, 2014 Karl, nascut a Alemanya. Fa de captaire al costat de la Catedral. "He estado en Sevilla, Malaga, Madrid... en muchas ciudades de España. Aquí en Barcelona se está bien. Los mossos son buena gente." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris xavi7 de gener del 2014, a les 12:30Una imatge que parla per si sola.ResponEliminaRespostesResponEnric Mestres Illamola7 de gener del 2014, a les 12:32Moltes gràcies Xavi.ResponEliminaRespostesResponAnònim14 de gener del 2014, a les 3:29I speak sometimes with him in german and give him a invitation for a warm soup & coffee ,greetings bluebird artistResponEliminaRespostesResponDes d'uns ulls de dona15 de gener del 2014, a les 12:07Aquesta fotografia és fantàstica. Ets un mestre!ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Una imatge que parla per si sola.
ResponEliminaMoltes gràcies Xavi.
ResponEliminaI speak sometimes with him in german and give him a invitation for a warm soup & coffee ,greetings bluebird artist
ResponEliminaAquesta fotografia és fantàstica. Ets un mestre!
ResponElimina