Ahamed i Abdul van néixer a Bangladesh fa 4 i 5 anys i fa poc temps que han vingut a viure a Barcelona. Tenen 4 i 5 anys, van a P4 i l'Ahamed quan sigui gran vol ser motorista i l'Abdul, bomber.
Fa temps que vaig seguint el teu bloc (i ara m’he fet seguidora Facebook que potser és més fàcil, tot i que menys lluït, i perquè jo no actualitzo gaire el meu). Hi entro tres ò quatre cops al més... de vegades ha passat més temps (és que hi tant on mirar!!!), però haig de dir-te que la progressió ‘in crescendo’ dels teus retrats ha estat espectacular.
Josep Colet (Barcelona, 64 anys, jubilat i apassionat de la fotografia). "M'agrada agafar la càmera, voltar pels carrers vells i plens d'història de la meva ciutat i capturar la seva vida." Aquest és el seu blog .
Hugo i Iker (El Vendrell, 10 i 11 anys, germans, estudien 5é i 6é de primària, i de grans volen ser futbolista i mosso d'Esquadra respectivament). Iker: "Sempre ens pregunten el mateix, que si som germans bessons. I a mi no m'agrada perquè no, no som bessons i jo sóc un any més gran."
Fa temps que vaig seguint el teu bloc (i ara m’he fet seguidora Facebook que potser és més fàcil, tot i que menys lluït, i perquè jo no actualitzo gaire el meu). Hi entro tres ò quatre cops al més... de vegades ha passat més temps (és que hi tant on mirar!!!), però haig de dir-te que la progressió ‘in crescendo’ dels teus retrats ha estat espectacular.
ResponEliminaFelicitats! :-)
Ahamed i Abdul tenen 4 i 5 anys i se'ls veu molt contents!! Què bé!
ResponEliminapodi-.