Ester "la Valor" Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de maig 22, 2014 Ester, nascuda a Terrassa fa 59 anys, mestressa de casa. "Me llaman la Valor, porqué siempre digo ¡Que valor! Yo fuí la primera miss travesti -ahora lo llaman transexual- de Barcelona." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada