Pablo Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de maig 28, 2014 Pablo, nascut a Barcelona fa 20 anys. Estudia so i es vol dedicar a la música, toca la guitarra en un grup heavy anomenat Redshark. "Avui és festa grossa. Vaig al concert d'Iron Maiden." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada