Sandro Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de juny 03, 2014 Sandro, nascut a Barcelona fa 10 anys. Va a 5é de primària i és jugador aleví de waterpolo del Club Natació Atlètic Barceloneta. "Estic molt content, he vingut a animar al meu club i hem aconseguit la Champions League de waterpolo." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris canijho3 de juny del 2014, a les 9:58BACALLÀ SEC, SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEC!!!!!ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
BACALLÀ SEC, SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEC!!!!!
ResponElimina