Antonio Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de setembre 05, 2014 Antonio, nascut a Barcelona fa 76 anys, oficinista jubilat. "Sóc de la Barceloneta cent per cent, si em poses al centre de la ciutat em moro. Necessito el mar per viure." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris josep5 de setembre del 2014, a les 3:51Extraordinari retrat i una gran folosofia de la vida.Una abraçadaResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Extraordinari retrat i una gran folosofia de la vida.
ResponEliminaUna abraçada