¿Qué decir? Excelente encuadre, buena composición, excelente armonía entre el fondo y el fotografiado. Una fórmula que dominas a la perfección. Tus fotos son muy interesantes pero es difícil comentarlas pues han alcanzado un grado de depuración extraordinario. Acabo de recibir un libro de fotografías de Koudelka. Por lo que he visto, en cada una de ellas se jugaba el tipo y la reputación adentrándose en territorios no conocidos. Cada foto es un desafío incierto. No había fórmula. Esto me resulta excitante. Un abrazo.
Josep Colet (Barcelona, 64 anys, jubilat i apassionat de la fotografia). "M'agrada agafar la càmera, voltar pels carrers vells i plens d'història de la meva ciutat i capturar la seva vida." Aquest és el seu blog .
Hugo i Iker (El Vendrell, 10 i 11 anys, germans, estudien 5é i 6é de primària, i de grans volen ser futbolista i mosso d'Esquadra respectivament). Iker: "Sempre ens pregunten el mateix, que si som germans bessons. I a mi no m'agrada perquè no, no som bessons i jo sóc un any més gran."
¿Qué decir? Excelente encuadre, buena composición, excelente armonía entre el fondo y el fotografiado. Una fórmula que dominas a la perfección. Tus fotos son muy interesantes pero es difícil comentarlas pues han alcanzado un grado de depuración extraordinario. Acabo de recibir un libro de fotografías de Koudelka. Por lo que he visto, en cada una de ellas se jugaba el tipo y la reputación adentrándose en territorios no conocidos. Cada foto es un desafío incierto. No había fórmula. Esto me resulta excitante. Un abrazo.
ResponElimina