Anònima Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de març 09, 2015 Nascuda a fa 71 anys a Galícia. Va viure 40 anys a Bèlgica i ara en fa 16 que viu a Barcelona. "Nos fuimos vivir a Bélgica porqué habia mucha hambre. Luego, uno de mis hijos vino a vivir a Barcelona y aquí estoy." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada