Bob Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de maig 18, 2015 Bob, nascut a Durango, País Basc fa 30 anys i en fa 5 que viu a Barcelona, conductor de trixi. "Vaig venir a acabar els estudis i aquí m'he quedat. M'encanta Barcelona." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada