Antonio i David

Antonio i David, tiet i nebot nascuts a Badalona fa 55 i 7 anys respectivament. L'Antonio treballa en tasques de manteniment i en David estudia 2on de primària i de gran vol ser entrenador de futbol com en Luís Enrique. Antonio: "Com a bons culés som molt patidors. Ahir varem patir també però la veritat és que aquesta dècada, el Barça ens està fent oblidar el patiment."


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Josep Colet

Hugo i Iker