Fernando, Javier, David i Borja Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de juny 05, 2015 Fernando, Javier, David i Borja. Somos pamplonicas y vivimos en Barcelona. Hoy es un dia de fiesta total, celebramos la despediada de soltero de un compañero -ya lo hemos perdido- y ahora vamos al Primavera Sound." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada