Fèlix

Fèlix, nascut a Barcelona fa 6 anys, aquest curs passat ha fet P5. "Quan sigui gran vull ser Guardia Urbana dels que vigilen els carrers. Sobre tot que porti pistola..."


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Josep Colet

Hugo i Iker