Gerard Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de setembre 24, 2015 Gerard (Barcelona, 12 anys, estudia 1er d'ESO). "El meu somni és arribar a ser dibuixant de còmics." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Unknown25 de setembre del 2015, a les 9:50Gracies Gerard per tenir el coratge de recordar a tothom que el 27S serà un dia inoblidable .Espero que siguis dibuixant de còmic de la Republica Catalana.El Sr.Wert no t'espanyolitzat!!! SALUT i FOC !!!ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Gracies Gerard per tenir el coratge de recordar a tothom que el 27S serà un dia inoblidable .
ResponEliminaEspero que siguis dibuixant de còmic de la Republica Catalana.
El Sr.Wert no t'espanyolitzat!!! SALUT i FOC !!!