Abril Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de juny 19, 2016 Abril (Sant Hilari de Sacalm, 5 anys, va a P5). "El que més m'agrada és fer ballet, de gran m'agradaria ser professora de ballet." Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Unknown19 de juny del 2016, a les 12:09Moltes gràcies Enric.Sóc la mare de l Abril i ens encanta la foto!Ets un artista!ResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies Enric.
ResponEliminaSóc la mare de l Abril i ens encanta la foto!
Ets un artista!