Anònim Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’octubre 08, 2017 Anònim (a la manifestació a Barcelona en contra de la independència de Catalunya). "Visca España i viva Catalunya! Puigdemont a la prisión! Yo soy Español, Español, Español...! Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada